أقـر انا المذكور اعــلاه


بسم الله الرحمن الرحيم

section 1last beverage?

الايام العادية نسكافيه بلاك في الاجازة شاي



ِlast phone call

مصطفي ايوب مستشار محافظ اسكندرية



last instant message ?

barbie



last cd played ?

next
amr diab




last time u cried ?

كل يوم الصبح بعيط علشان بصحي بدري



last text message ?


كلمني شكرا

________




Section 2- Have You Eversdated someone twice?

في السنة الكبيسة والا الخبيثة


hv u evers been cheated on ?

هو فيه حد متغشش


kissed someone & regretted it?

يسمع منك ربنا ياعااطي يارب



lost some one special?

لما بخسر حد مش بيبقي مميز بالنسبالي


been depressd ?

يعني اكيد احيانا


been drunk and threw up

انام ش بتاع الكلام ده


___________


Section 3- List 3 Favorite Colors-

bl
blue

blue
ue

________

Section 4- This month have you-Made a new friend?


لا




Fallen out of love?

نوووووووووو


Laughed until you cried?

نووووووووووووووو


Met someone who changed your life?

ايوة طبعا انا دلوقتي مش زي زمان


Found out who your true friends were?

بجد مش مجاملة مشوفتش احسن من باربي يابخت اصدقائها بيها
ويا بختي انا كمان انا اكتر اااااه اضربوا راسكم في الحيط



Is there something you want to tell someone?

انا ليك وعمري ماكون ياحبيبي غير ليك روحي شاغلها
الثانية وانت بعيد ازاي قلبي حايستحملها
قالوا ياما ان القمر عالي وبعيد
وان الملايكة مستحيل تلمسها ايد
وانا الليلة ديا كل ده في ايديا
يمكن في الدنيا اكون انا الوحيد
عمري ماحسيبك لوحدك دايماً انا معاكي امني بكدة



Would you kiss anyone on your top friends?

لا مبطل من ساعة انفلونزا الطيور


How many people on your top friends do you know in real life?

انا مليش غيرها



How many kids do you want to have?

اتنين كفاية علشان يتربوا ويتعلموا كويس بس انا نفسي اجيب اربعة




Do you have any pets ?

احم بلاش مشاكل



Do you wanna change your name

لا




What did you do for your last birthday?

عادي مش بعمل حاجة اخرمرة احتفلت بيه كان سنة 86




What time did you wake up today?

ستة ونص




What were you doing at midnight last night?

كنت بجيب دم لوالد واحد صاحبي عمل حادثة ادعولواوالنبي حالته خطرة




Name something you CANNOT wait for?

عايز اتجوز دي مفتاح كل احلامي




Last time you saw your father?

من خمس دقايق




What is one thing you wish you could change about your life?

اكون صبور اكتر من كدة




What are you listening to right now?

عمرو دياب الليلادي


Have you ever talked to Tom?


والله من وقت الكلاش اللي عمله مع جيري وانا قاطع العلاقات معاه



Have you ever talked about someone behind their back?

اللي بقوله في الضهر بقوله في الوش




What’s the last piece of clothing you borrowed from anyone?

السلف تلف والرد خسارة بالذات في الهدوم



Who’s getting on your nerves right now?

دي مقيمة عندي بصفة دائمة ربنا يستر وميكنش فيه توريث كمان





Most visited webpage?

ايستا لافيستا





Coke or Pepsi ?

Pepsi




Mac or PC

PC







اقوال نزار نبيل

No comments: